it's just me

it's me

fredag

=/

Idag mår jag inte alls bra! 
Har haft kall svettningar, små skakat, snurrig i huvudet, illamående, OCH en sådan smärta. 
Jag har bara legat i sängen hela dagen i dag har inte orkat gjort något alls. bara druckit vatten, Det är förns nu jag känner mig lite bättre. 
AVSKYR när denna vecka kommer i månaden, 
Jag vill bara hugga ur min livmoder å stampa sönder de, då skulle det kännas skönare. Det är ju som man blir sjuk förfan. Snacka om att vi kvinnor får lida. 
OCH ni som inte känner någon smärta alls när ni har mens...ja tänk er värkar man får när man ska få barn. Å klaga inte att det är synd om er för det är det inte, INTE förns ni genom gått RIKTIG mens smärta!!! 
Nu ska jag försöka ta mig upp på övervåningen å käka nått, sen ner igen och lägga mig. 

Beso ciao 

Inga kommentarer: