it's just me

it's me

söndag


 Jag har fixat och donat i rummet, Tog bort allt smink och hår produkter osv, från skrivbordet.sedan fick några skor plats i hyllan med, några ligger kvar i lådan på golvet. Blev nöjd =) och mer plats på skrivbordet, som nu består av datan, och stort block ljus och en sjöstjärna, en stor genomskinlig fyrkantig skål där alla mina halsband får vara nu. 

Träffade Elin i bara några minuter, Helt klart värt det! hellre några min än inga minuter alls. 
Var dock jobbigt och säga hejdå...avskyr de. Tårar i ögonen, men vi kommer ses snart igen. Jag var faktiskt tvungen och träffa na, för hon skulle ju också få ta med sig sina presenter =) 
Jag kan inte avslöja va det är ifall HON skulle läsa här. hahah inte så smart av mig då ;) 


Men här är i allfall presenterna som jag har slagit in. Fina va =) 
jag vet ju vilka killar hon tycker om/ tycker är snygga, Hittade dock inte Marilyn manson, eller Timbuktu, men jag hittade en affisch på Johnny Depp. Ett tipps till en roligare present eller julklapp. Köp en affisch som in slagnings papper. 

Ska kila upp it's fika time =) 
                                                                        BESO CIAO

Inga kommentarer: