it's just me

it's me

måndag

Idag har det varit jätte fint väder, blå himmel och skinande sol, Dock mycket blåsigt!
Det känns inte som vinter, det känns som vår! Ni vet när snön har smält och man ser knall gröna gräsmattor, och inga löv på träden, gatan som nyss blivit sopad. En sån dag kändes i dag, jag saknar snön, då får man en mer jul känsla!!

Men jag är endå glad på samma gång att det inte är någon snö på marken, 
1* man kan gå enklare med klack skor
2* inte lika halt 
3* förstör inte skorna

I morse vaknade jag glad, utvilad..men framför allt var jag glad, det har inte hänt på länge!! det var dock en skön känsla =) 
sen blev dagen lite sämre för när jag var på en promenad så funkade inte varken the voice eller NRJ, jätte roligt att gå utan musik. Jag blir stressad utan musik, jag hör andra saker, som bilar,människor prat, buller, osv. Men sedan fick jag ett samtal som gjorde mig gladare!! så är känns det bättre igen hehe. 
ne shower time!!
                                                                                      Beso ciao

Inga kommentarer: