it's just me

it's me

onsdag

inget roligt i dag, har fan inte gjort ett piss! jag har hur mycket energi som helst, som bara finns jag vet inte vad jag ska göra av det? 
Men ändå så har jag nått som tynger ner mig, som får mig att inte orka göra någonting. 
I morgon bitti åker resten av familjen till Uppsala. Medans jag blir kvar här, skönt för mig dock! får lite lugn och ro. 
Så Em kommer hit på fre och åker hem på mån! det ska bli väldigt roligt, eftersom vi har inte träffats på månader. 
Sedan blir jag inte ensam heller, Så vi får se vad vi två hittar på =) 

Jag vill ut, men det är kallt och mörkt ute nu, kanske gör det i allfall, ibland kan jag konstigt nog sakna cigg. 
Jag har inte rökt sen februari. Tog dock ett bloss i somras, när jag gjorde det så smakade det skit äckligt. Men på nått konstigt sätt saknar jag det, det är en vana/syssla man hade.Då kunde man gå ut med en kopp kaffe eller en kopp varm choklad och en cigg, spelade ingen roll hur kallt det var. Jag kommer inte börja igen, har direkt inget sug till det heller, sen så tycker jag det är äckligt. Sedan när man står nära någon som röker, luktar fan inte gott där inte. Känns konstigt och säga så....eftersom jag har rökt sen jag gick i 6an. Men det känns bra! Nu tänker jag på min hälsa, och jag vill må bra och vara frisk. Sedan hålla mig snygg och fresh! 

Inga kommentarer: