it's just me

it's me

torsdag

My 0498-chick



Har ett roligt minne som jag inte kommer glömma, 
när jag skulle flytta så hjälte Elin mig och packa! Hon ville prompt ta hand om mina skor så då fick hon göra det! Tror ni man fick hjälpa till? haha nej, då fick man smäll på fingrarna. Så några gånger satt jag bara och tittade på. 
Tänk er att en stor hockey bag, hur stora dom är..kan ni då förstå att mina skor fick nästan inta plats. Var skit tajt när man skulle dra igen dragkedjorna. 
Å fatta va tung den var...och jag som endå e ganska stark av mig, den här kunde man knappt bära. Det roliga är att Den här lilla 0489 bruden, svepte in ALLA mina skor i tidningspapper. Så när jag skulle packa upp mina skor...så blev det en JÄVLA hög med papper på golvet. nästan så man inte syntes bakom den om man satt ner på golvet. 

Sedan lyssnade vi på den här låten, som vi gick runt och sjöng på, och att Elin tillslut lärde sig nnr som han sjunger. *stolt* :) 

Inga kommentarer: