it's just me

it's me

onsdag

My Heart

Fast det har gått 4 år & 2 månader, så gör det fortfarande så fruktansvärt ont!
Han gjorde mig lycklig
Han gjorde mig hel
Han gav mig kärlek
Han var som en hund, så fort han såg mig komma till hagen så travade han i mot mig, Eller när jag visslade på han så kom han galopperandes i mot mig. Eller dom tidiga mornar jag hade morgon fodring, så sträckte han på sig och gäspade och full med halm i manen och pannluggen.Ibland så busade vi i hagen, och lekte kurra gömma. Det tyckte han var roligt, och varje fredag fick han fruktsallad.

När vi var på ultuna i Uppsala, var det jobbigaste i mitt liv och säga farväl.
Och varje gång jag pratar om honom så försöker jag hålla tårarna tillbaka , vissa gånger går det, och andra blir det för jobbigt och tårarna rinner.
Varje 21 i varje månad så tänds ett ljus.
Men ljuset i mig är släkt
Saknar och tänker på dig varje dag!



R.I.P  
                                                               Rodde  

Inga kommentarer: