it's just me

it's me

måndag

Pinsamma stunder

Ärligt nu!
Jag fattar inte om någon kille skulle flirta med mig, det har jag nog aldrig gjort. Fattar ni?
Jag har varit med om olika situationer där jag fattar efteråt och tänker..nä va pinsamt att jag inte fattade.
Kan ta ett exempel,
Jag dejtade en riktigt fin kille, en kväll gick vi en lång promenad, vi var nere vid stranden. Vi skämtade, pratade..a you know the all shit!
så skulle han lära mig kasta macka, det gick ju jätte bra för mig....min sten bara BLUMP på en gång ner i vattnet. Medan hans stenar flög på vattnet 3-5 ggr.
Sen så sa han, Jeli...här.
Han gav mig en sten, han gav den och la den mjukt å fint i min hand. Jag: ahaa aa tack, så höjer ja handen för å kasta stenen i vattnet å precis när ja ska kasta den så säger han. NEJ, och sedan tar tag i min arm, du ska inte kasta den! Titta på den,
Och jag tänker..jaha...varför ska jag kolla på en sten för? Så jag öppnar handen och tittar på den.
Vet ni vad, stenen var format som ett Hjärta!!!!!
Jag började skratta..och sa ojsan..ja som trodde jag skulle kasta den. Sedan hamnade den stenen i min byx ficka. Här ville han va lite romantisk och vad gör jag då..jo jag fattar inte, varför kollade jag inte på stenen när han gav mig den?
Sedan är jag expert på att förstöra stämningen inte med flit det bara händer! när det blir nått romantiskt eller nått alvarligt om kärlek. Då kan jag på nått sätt säga nått opassande, eller nått skämt! Sedan är allt förstört. Jag fattar inte!??
Jag hoppas nån utav er har också gjort något pinsamt =) 

Inga kommentarer: