it's just me

it's me

söndag

Snuskig chingchong

Ibland undrar jag vad det finns för människor i världen. 
För någon vecka sedan så var det en chingchong som adda mig på msn. Jag dömer ingen så självklart så acepterade jag denna person. 
Sen så en dag när jag logga in börjar han och skriva, massa SNUSK! och en del bara bokstäver och siffror. jag fatta ingenting? de kunde se ut så här, Hi sweetheart/hottie do you K7/ F6a? nått iden stilen...vafan mena han med det där? Va är det där för data nörd språk?
Sedan ville han att ja skulle acceptera hans länk, Som jag INTE gjorde, tack o lov för de, men i all fall...han skulle visa sin snopp i camen för mig, och om jag klickade på den här länken , så skulle ja komma till någon sida så ja kunde se han,(hans hemsida) För det tjänade han pengar på. Det var hans jobb, och såklart ville han att jag skulle titta på när han höll på. 
Vissa gånger svarade ja inte ens när han skrev, till sist blev jag skit irriterad och svor en massa fula saker och sa att jag aldrig kommer titta, eller snacka med honom. Då började chingchongen tänka efter..om de va rätt i det han gjorde eller inte. Han fick lite dåligt samvete, ja good där ringde en liten klocka i huvve på re. 
Men sedan fortsatte han och snuska sig och sa saker. så då tog jag bort han bara!!! Usch usch uuuusch....nej sånt gillar jag inte. Kom och tänka på det nu eftersom jag loggade nyss in på msn hehe. MEN nu blir det sleep time.
                                                                                                                 Beso ciao

2 kommentarer:

Bella Davis sa...

hej sötnos kolla in min modell blogg i New York city och länka den gärna!! puss & kram

Jeli sa...

Okey i will =) kram