it's just me

it's me

tisdag

Vinprovning 21 nov

Iam ready to go 

Här var lite öl och cider som vi fick dricka hur mycket vi ville.
Jag tror det blev 6 cider för mig, Briska har kommit ut med en ny smak, Äpple& kanel.


Blev också lite Champange 

Nått starkt skit..fy..de va inte gott

Visky bordet

Ena Vin bordet och där var det bara att dricka hur mycket man ville.




Man fick lite soppa, men soppan var som en gryta, och det var inte så bra kryddad heller. 

Dom hade bakat oliv bröd och gjort en god persilja cream 
Blev väldigt förvånad, för här var det bara att dricka & svälja, TUR att det var vatten kannor på borden annars hade man nog legat under bordet. Vi fick gå i väg bakom Bowlaget, där var det också vinprovning fast vin från Carlifornien. Där fick man om man ville hälla ut vinet. Jag hällde ut alla viner förutom två. Är man kräsen så är man. Dom 10 första var blaskiga och tunna, inge smak alls. Dom två som jag gillade var faktiskt två rödviner, Dom var smakrika och kryddiga! Hade trevligt, och mycket dricka blev de.
I morse var jag lite bakis....men sedan försvann det ganska snabbt som tur var :) 


Beso ciao 

Inga kommentarer: