it's just me

it's me

lördag

long time

Hey
Var nu ett tag sen jag var inne på bloggen. Har haft fullt upp med annat, som att festa haha, var över till fastlandet efter jul, och där firade jag nyår. A rättare sagt i linköping, fyfan va vi körde, Inte undra på att jag är trött nu. Fast jag har vilat upp mig i några dagar nu..så är jag endå trött? why? 
Men det var kul som fan! Jag å Emma vi kan festa. Tänkte kolla på någon film å sen sova, har faktiskt ätit godis..till alla er som ba..gu va smal du blivit. JA! tror ni inte jag ser det, eller är medveten om det. Är ni nöjda nu när ja säger att ja proppar i mig lite godis nu. 
I know what i'm doing. 
När det gäller mig själv är jag JÄTTE PETIG med mitt utseende osv. Med andra bryr ja mig inte, folk får se ut som dom vill, jag gillar dom endå. Bara dom mår bra, så mår ja bra! så tjockis eller smal som en stolpe..spelar ingen roll. Va den du är bara så kommer jag att gilla dig. 
Vissa dagar kan ja känna usch fyfan ja orkar inte gå utanför dörren, ok på med brillsen and it's all done. eller så skiter ja i de, orkar inte sminka mig varje da, det gör ja inte. Jag bryr mig inte heller vad andra tycker å tänker, jag kör mitt race. Eller andra dagar så gör mig mig ''finare''
MEN jag skulle ALDRIG gå ut i mjukis byxer. NEVER!!!! då blir det i sånnafall jeans å nån tröja. Sådan är jag  hehe.
Ne nu blir det film.


Beso ciao  

Inga kommentarer: