it's just me

it's me

lördag








I går var jag som sagt på Bio med Erika :) Vi såg Resident Evil i 3D , den var bra faktiskt :) men lite små äcklig också. Vissa gånger hoppade man till. Hahah, Erika satt redo med sin halsduk i famnen om det skulle bli för läskigt. så söt!!
Det roliga var när vi skulle gå in, så säger han som jobbar där,
Tjejer är inte den här filmen lite för läskig för er? ;) Komme rni inte bli rädda?
Jag: neej jag vågar se den här!
Erika som står lite bakom mig..tittar fram å ba: nä jag vågar inte! 

Å en sak!!! GÖR NYA 3D brillorm dom är inte snygga nånstans, och man är inte snygg i dom heller. Ok inte för att man tittar på andra när man kollar på filmen. Men det hade ju vart lite trevligare om brillorna hade vart snygga. Tycker då jag haha.

Det var så kul, för precis innan reklamen började kom det in ett helt gäng med snygga utländska killar, så säger erika..ja du jeli nu kommer dina killar! HAHAH,
Jag kan inte rå för att jag gillar utlänska killar mer än svenska, älskar bruna ögon..å mörkt hår. Lovely!!
När vi skulle gå till bilen, så spö regnade det, så typiskt också! Men tur hade Erika paraply.

Jag vet inte va de var i går..men de måste fan ha vart dejtings dag eller nått. Det var fan fullt på bion i går, par, eller folk som var på dejt, eller så va de kompisar. Men hellre mycket folk än inga alls, Man blir ju lite avsi när man ser ett par..dom håller varran i handen å så..(jag vill också)  :) hihi

Ska snart Träffa Stina! Hoppas det slutar regna. 

Inga kommentarer: