it's just me

it's me

torsdag

30 Augusti

God förmiddag!
Fint väder i dag igen :) det är ju strålande!
har precis packat klart, åker i morgon em
.


                                                  Fint jag gjort i hallen! =) haha
                                          Packar man så packar man, och då måste man ha en stor yta
                                           Eller så är det jag som har mycket grejer jämt?

Lite senare kommer Sofie över innan hon ska på sin fotbolls träning!
En duktig brud är hon med!! Spelar i div 2, *stolt kompis =D *
Så vi kommer nog gå ne och sätta oss vid havet, fika lite och snacka. Så nu har jag ju lite tid över och sitta och skriva, Samtidigt kollar jag på nått natur porogram. Man får lära sig mycket faktiskt =)

Nä nu glömde jag mitt kaffe där nere..varför är det alltid kaffet jag glömmer?


BESO ciao

Inga kommentarer: