it's just me

it's me

fredag

21 Sep

Hej! 
Idag är jag trött..vart har min energi tagit vägen? Dom senaste nätterna har jag sovit dåligt. Men sen kan det också bero på att jag går runt och är stressad, kan ej slappna av.
Det är mycket i mitt huvud just nu, tankarna bara åker runt.,är lite små ''öm'' i kroppen i dag..eller va man ska säga. Hahaha
I morse så pratade jag med 
Erika i tele, om lite allt möjligt, lite roligt, lite pinsamma saker,allmänna saker, boys,å sånt....girls talk med andra ord. Det är det som är så skönt med henne, det är att vi kan verkligen snacka om allt..å då menar jag ALLT! Det är ganska sjukt hur länge vi hart umgåtts och känt varandra . vi har känt varandra i 8 år kan ni fatta 8 år..som snart blir 9e..och sen på det 10 året ska vi fan göra nått skoj.
Va tiden går fort alltså!! Om några dagar åker hon till nya Zeeland  =/ å stannar väl där minst ett år. Då blire det fb, skype som gäller, tur att dom finns.
Sen har vi ju då mina närmsta och bästa kill kompisar! 
Aleks,Robin & Haci.

Ne nu e ja för trött för att skriva å..som om  det skulle va ansträngde,

---------------------------------------------------------------------------------------------
kom och tänka på en sak, mellan killar och tjejer. Ibland är det lite svårt och förstå vad killar menar med vad dom säger.
Som tex..


han säger:
 vi hörs

han menarvi kommer ej att ses mer/ jag vill inte träffa dig igen. 
Till och med vi tjejer kan dra den där, måste erkänna att jag har sagt så. Men det är en ''snäll ursäkt'' man vet inte va man ska säga riktigt.
 



Han säger: "Ska du gå på festen i helgen?" 
Han menar
:
 Jag skulle egentligen vilja fråga om du vill gå dit med mig, men jag är för blyg för att bjuda ut dig på en riktig dejt, så jag hoppas att du förstår vinken. 

Han säger: "Jag ringer dig."

Han menar:
 Svårt! I en del fall betyder det att han faktiskt kommer att ringa dig, men ibland betyder det raka motsatsen. Det kan vara så att han nobbar dig utan att kunna komma på ett mer originellt sätt att göra det. Det enda sättet att få veta om han menar det han säger är…att han ringer! 


Senare kommer jag skriva om hur vi tolkar killars sms. 





Ciao 



1 kommentar:

Jonnie sa...

haha ja han kan va lite kul ibland