it's just me

it's me

tisdag

Hej! Sitter nu i soffan och tittar på hollywod fruar. Tycker det är lite roligt!
Idag har jaghunnit gjort massor, går ju endå upp vid 9 halv 10 varje morgon. Rätt duktigt när man inte jobbar.
Städat fast ja inte behövde..men ja gjorde för å va snäll. Ringt några samtal, gått och hämtat ut en fiol till min lillasyster. Fixat lite med mitt cv, sedan har ja haft tid å pratat med
Emmis, mamma & erika =)

I morgon ska jag iväg till sjukhuset, ingång 95 har ja för mig. Kvinnokliniken....Dom jävlarna  på visby lasarett svarar ju inte. Eller så får man avboka sin tid, å det vill jag ju inte.
Vill ju bara änra tid och plats!! Fan ska det vara så jävla svårt...
Är ju faktiskt lie nervös..livmoderhalscancer...mmmm fatta om man skulle ha de?
Hört lite olika hur dom gör, å jag hoppas INTE att dom skrapar /tar bort en liten bit av livmoderstappen..NÄ DÅ får dom söva ner me.
Den andra metoden är att dom tar som en topps å kör upp å rör om lite, Hoppar mer på den haha.

ne nu ska ja fortsätta titta på tv, sen sleep time fore me.

BESO ciao 

Inga kommentarer: