it's just me

it's me

onsdag

Sitter just nu och kollar på dom avsnitt jag missat från svenska hollywood fruar!
Med en kopp kaffe,
Ja vas ka man säga om en viss människa som är med där. En Mamma som irriterar mig..okey jag känner henne inte men bara utav och se hur hon är och hur hon beter sig, är ju skratt retande. FY! jag skllle inte klara av att vara i samma rum som henne.

Roligt att hon klagade nyss på en kille att han var ful å såg ut som en mullvad!! a men du kolla på ditt barn..hon e ju fan inte så jävla söt. Så innan du klagar på andras utseende som man inte kan rå för, kanske hon tänka säg för vad hon säger! Det är ju taskigt och säga så. I sånnafall kan man ju säga det på ett finare sätt!! Fast det hade varit fett kul om han fattade vad hon sa, och vänt sig om å sagt du jag förstår svenska OOO SHIT va ja hade dött av skratt då. Det kan dom göra ..ta in en person som hon inte känner som kan svenska, å sen när hon säger nått om hon/han säger hon/han till henne på svenska. Det hade jag tyckt varit roligt.
SMASH in the face!!!




 Min styvmamma Ringde nyss och berättade att dom ska köpa med mat från max. ÅÅÅ fyfan va goot!!!
Men det är faktiskt inte lördag i dag. På lördagar har jag bestämt med mig själv att jag bara får äta onyttigt. Resten av veckan äter jag bara bra och nyttig mat! Sååå...va gör ja nu..jo jag får ha min lördag i dag, det är ju lill-lördag ;)
Sen på lördag får ja inte äta nått onyttigt!!  JA så får det bli =)

Nä nu ska ja fortsätta kolla på Hollywood fruar.


Ciao

Inga kommentarer: