it's just me

it's me

lördag

29 Sep

Var på Jobb intervju i Onsdags! Sen ringde dom mig på torsdags em, å vill att jag kommer in på måndag morgon och jobbar (provjobbar) från 11:00-23:00 det blir ett långt pass! Men det ska bli jätte roligt :) är så glad och nervös på samma gång.
Är ba lite orolig att jag inte får jobbet, men så tänkte jag efter..varför skulle ja inte få det!? Jag kan ju det här, så det är inga problem. Men i allfall, Dom är i super trevliga! och det var en skön stämning när jag var där på intervjun. Vi skrattade och skämtade osv, så gillar mig ..ja det gör dom!

I går träffade jag Haci, vi var på stan, jag letade efter en snygg skjorta! som jag ska ha på Måndag. Sen gick vi å käkade. Efter det gick vi till ett nytt ställe och tog ett glas vin. A eller jag drack vin, Haci tog en öl och en vodka redbull haha.
Mycket trevligt som vanligt!

I dag så ska jag träffa Aleks, vi får se vad vi hittar på! om det blir bio, eller om vi ska käka nått, ja vet inte =) men nått roligt kommer vi nog på att hitta på.

OM 7 VECKOR & 2 DAGAR då smäller det!!!!
 

Inga kommentarer: