it's just me

it's me

måndag

Har fått jobb på Damn Heels.
Så i dag var jag på möte uppe på kontoret, pratade med min chef. Så nu kommer vi sätta i gång och jobba. A eller jag =)
Kommer att ha möjlighet att jobba hemma också. Men kommer va såklart på kontoret med. Jag kommer Ringa och boka möten till företag, sedan kommer jag gå på dom mötena och visa upp produkten. Som vi vill att dom ska sälja sen i deras butik. Det är alltså ballerina skor som är ihop vikbara, som ligger i en kuvert väska. Sen tar man ut dom ballerina skorna tar på sig dom, den här kuvert väskan blir större och man kan lägga ner sina egna skor i den. Samt andra saker också såklart!! Smart va!! + att skorna matchar väskan. 



                                                          I am ready fore this! Bring it on

Inga kommentarer: