it's just me

it's me

måndag

10 September

I dag har jag varit med den här fina herrn :) Mycket trevlig dag!! och mycket prat och skratt. Först var vi till Gränby där jag kollade med min mobil..hur ja ska göra med den! and wooow...helloo come to mama..jobba en snygg kille SÅKLART! så nu vet jag vart jag ska gå med min tele..eller om ja har ''frågor'' HAHA. ne ja skoja bara, men han var ögongodis. Sen så åkjte vi till boländerna där Robin skulle fixa en mp3 inför semestern. Efter det åkte vi till stan igen och tog en promenad. Blev sen en liten vilo stund sen utanför mig.

Vid 20:30 så gick jag till Lingon. Där satt Stina och Sandra och väntade gulligt på mig =)  så där satt vi och pratade och hade jätte trevligt. Var så länge sen jag träffade dom två brudarna!!! Å fler ggr blir det, nu är jag så trött så nu blir det Sleep time fore me. Hoppas ni haft en trevlig dag!


 Ciao
 

Inga kommentarer: