it's just me

it's me

måndag


Hey there!!
Just nu håller jag på att göra mig i ordning, och vad kan inte få en på bättre humör när man hör den här låten?
Snacka om att man taggar till, sen kan man ju inte direkt stå stilla haha :)
Här dansas det omkring, roligare och klä på sig, och ta på sig lite maskara med bra musik.
Idag ska jag Träffa Robin, en utav dom bästa! Vi ska fixa lite ärenden, jag måste kolla upp min mobil, och han skulle fixa..a han skulle fixa nått nu ja inte kommer i håg haha.
Så han hämtar upp mig snart.


I helgen har jag bara varit halvdöd! mest har jag legat i soffan och glott på tv eller film.
Dom som har gjort mig sällskap är Emma hon kom hit och vi låg och mös i soffan till en film. En animerad film faktiskt haha Horton. Hur rolig som helst! Ibland måste man få skratta lite. Sedan så hade jag Aleks här vi kollade på public enemies. Hur bra som helst är inte den, och man kan ju inte sluta dreggla när Johnny Depp är med i den.
Tack för en lung och stillsamm helg mina Goingar =)

En ny vecka har nu startat! en ny spännande vecka!






 Ciao

 

Inga kommentarer: