it's just me

it's me

måndag

17 Sep

Hej!
I går träffade jag Lova, som alltid möts vi vid musikhuset. Vi gick ner och satte oss vid ån och snackade lite, sen gick vi runt och kollade olika affärer, ja hittade lite..men som vanligt får ja beslut ångest , å va gör jag då. Jo jag hänger tillbaka det jag vill ha å går ut. Efter ja har velat i några minuter!

Kom hem och tog det lugnt, kollade runt på jobb, sen började jag göra mig i ordning eftersom jag skulle träffa Aleks. Vi gick och satte oss på Cappuccino, där satt vi och pratade i några tim! Mysigt =)
Sen...ja sen...va hände sen ;) runt halv 9e så träffade jag en snygg person ^^
vi åkte hem till han och chillade, snackade och kollade på film, Jätte trevligt!!! a..eller det var mer än trevligt. Usch..va så jävla nervös så ja ville kräkas!! Hoppas inte man såg på mig att ja höll på att dö lite. Men Aleks hade roligt innan i allfall åt mig.

I dag blir en lugn dag....igen...kolla vidare på jobb å så, sen hoppas ja Emma kommer in till stan, kan vi gå å käka nått eller ta en fika.
Behöver sova, men kan ej sova nu för då kommer ja inte kunna sova i kväll. Gillar inte å va trött men men va ska man göra!?
Längtar dock till  Torsdag :)   



1 kommentar:

Lova sa...

Hade supertrevlig Jeli :D <3