it's just me

it's me

tisdag

Hej!
Idag har det varit en rolig dag! I morse vaknade jag som vanligt kl 09:00, men nu när ja stängde av larmet. Så tänkte jag..jaa men jag kan ju vila en liten stund i bara 2 minuter sen går jag upp. Jag kommer inte somna nu eftersom jag är vaken. Efter ''2min'' så går jag upp, tittar på mobilen..shiiit 11:00 wops de va visst två tim. Men jag tror jag beövde det!

Gjorde mig i ordning, sedan så kom Aleks å hämtade mig, så åkte vi till Gränby Centrum för å shoppa lite.
Jag hittade en skit snygg kjol, och sedan puder. Aleks hittade två tröjor en utav dom var stickad. Efter det tog vi drive in på max och macdonalds. Jag ville ha max eftersom jag inte är så förtjust i macdonadls.
Vi åkte hem till Aleks å kollade på två skräckfilmer. sen tittade vi på halv 8 hos mig å X faktor. Å nu är jag hemma!  En mycket trevlig dag med min nära vän!!!
Snart är det Sleep time , det är ju en dag i morgon också.

 Ciao
 

Inga kommentarer: