it's just me

it's me

onsdag

19 Sep


I morse vaknade jag 07:15 men ja låg å drog mig till 07:40 då gick ja upp. Nu undrar ni säkert va jag gjorde uppe så tidigt! Jag skulle gå med min lillasyster till skolan. Om jag ska va ärlig så va det faktiskt skönt och gå upp tidigt..å sen gå ut på en promenad. Ska fan börja med och ta en morgon promenad varje morgon. Sen när man kommer hem så är kaffet klart! Å det är så härligt..kaffe doft, det luktar så gott. 




Ja..vissa dagar känner man sig snygg å smal. Andra dagar känner man sig tjock,ful och vill bara undvika speglar. Vissa dagar sitter kläderna bra! Andra dagar känns det som kläderna är helt fel, det är för stora..eller det sitter för tajt. Kommer man någonsin sluta tänka på det här, a eller känna så här??
Idag..så känns det helt okey =) Om jag inte är nöjd med mig själv kommer ingen annan vara nöjd med mig. eller? 



Ska snart ner på stan och träffa Erika, det blir väl lunch eller fika för oss Ladies! 

Ciao 

Inga kommentarer: