it's just me

it's me

onsdag

19 september


Jag är såå jävla lycklig så det inte är sant!!! wooohoooooo. I dag har det vart en bra dag!! Vart på stan först och träffade Annika ..efter det så fick jag ett jobbe erbjudande, å självklart tackar man ju ja till det!! När ja kom ut så Regnade det, så man nästan sprang till Åhlens där jag skulle träffa min Gullunge :) Erika!!! 
Vi gick till Mitt favvo Cafee..Cappuccino! 
Där satt vi en stund och sen gick vi å handlade på ica. 
Efter det när vi var på väg hem till mig sp började det SPÖ REGNA!!! fyfan vilket ös det kom...å vi blev dygnsura som två blöta katter. Hahah :)  sen har vi varit hemma hos mig å bara skrattat å pratat. 

Den här dagen har varit fantastisk bra!!! 
Sedan så Är jag såååååååå jävla glad över en annan grej ja säger bara den 19 November!!!!! <3
Tack Ester du är bäst. 

Å en annan grej..*Jag har tänkt på dig med* :) hihi 

Inga kommentarer: