it's just me

it's me

söndag

2 September

Hej! Nu har jag kommit hem från en joggingtur!
Jag sprang 2,4km på 13 min hooohooo..det var fan inte dåligt. Inte för att va otränad, var ju som sagt ett år sedan jag sprang sist. Så jag är supernöjd och supertrött haha.
Duschad å klar är jag nu, ska strax gå i väg till en killkompis och kolla på film.










                                        
                                       

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tidigare i dag var jag, lillsyrran och styvmamma på Gränby centrum, där kollade vi runt och handlade.
Sedan tog vi en smoothie paus :) jag tog en Jordgubb med färsk mynta och honungsmelon. Mmmm den va jätte god!!






Ha en fortsatt trevlig kväll!!
BESO Ciao

Inga kommentarer: